.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلشاد ، در جلسه شورای اداری بابل :
مدیر بی‌پروا و دروغگو به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد
شمال نیوز : وی با بیان اینکه نگاه به مردم از سوی مسؤولان باید عاشقانه باشد، ادامه داد: نگاه مدیر غدیری به مردم نگاه توأم با خفت نیست، خط و جناح‌بندی در ادارات، غیر غدیری است.....

مولف 30 جلد کتاب حضرت علی(ع) گفت: مدیر بی‌پروا و دروغگو به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد، مدیران باید معاون و مشاوری بگیرند که رک و با ادب حق را به او متذکر شوند و در کار خلاف او را یاری نکنند.

به گزارش شمال نیوز ، مصطفی دلشادتهرانی امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار کرد: در اهمیت عید غدیر همین بس که عالم سنی عید غدیر را پاره‌تن انسان می‌داند.

وی به زیستن با غدیر در بسته مدیریتی اشاره کرد و افزود: اگر حکومت و مدیریت بر اساس عهدنامه مالک اشتر که یک‌هزار و 400 سال قبل نوشته شد، بر اساس موازین اسلام عمل کردیم.

مؤلف 30 جلد کتاب حضرت علی(ع) تصریح کرد: این عهدنامه شامل 110 بند با 400 دستورالعمل حکومتی است که همه جوانب و زوایای حکومت و مدیریت را می‌پوشاند.

دلشادتهرانی با اشاره به پنج دستورالعملی که هر مدیر می‌تواند با آن مدیریت خود را بسنجد، خاطرنشان کرد: برپا داشتن عذر و دلیل روشن و واضح در برابر خدا و خلق خدا، اینکه مردم از وی به نیکی یاد کنند، برپا داشتن آثار زیبا چون اخلاق، تربیت، عمران و خرمی در کشور، تمام شدن نعمت، چندبرابر شدن کرامت و قوت در انسان‌ها از مواردی است که یک مدیر می‌تواند مدیریت خود را با آن بسنجد.

وی با بیان اینکه نگاه به مردم از سوی مسؤولان باید عاشقانه باشد، ادامه داد: نگاه مدیر غدیری به مردم نگاه توأم با خفت نیست، خط و جناح‌بندی در ادارات، غیر غدیری است.

مؤلف 30 جلد کتاب حضرت علی (ع) تصریح کرد: یک مدیر غدیری در مراجعه مردم به اداره او را راضی و خوشنود می‌کند تا فرد از مراجعه خود لذت ببرد، گردش اضافه را حذف و رفتار نادرست را اصلاح می‌کند و اگر کسی انتظار غیرقانونی و نادرست داشت باید به زیبایی آن را رد کند و اگر مردم نسبت به کارهای وی بدگمان شدند اسناد و مدارک را شفاف در اختیار مردم قرار دهد.

دلشادتهرانی با اشاره به اینکه مدیر نباید خودرأی و مستبد باشد، اضافه کرد: به انتقادها با دقت گوش کنید چون اگر بد عمل کنیم به اسم حکومت اسلامی و پیشوایان دین تمام می‌شود.

وی در پایان گفت: مدیر بی‌پروا و دروغگو به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد، مدیران باید معاون و مشاوری بگیرند که رک و با ادب حق را به او متذکر شوند و در کار خلاف او را یاری نکنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.